میکسر گرم و سرد

میکسر گرم و سرد
اکسترودر پلاس
میکسر گرم و سرد

میکسر گرم سرد بر اساس حجم مخازن و خروجی متناسب طبقه بندی میشوند. کیفیت میکسرها از جهت کارایی که دارند بسیار حائز اهمیت هستند. بیشتر میکسرهای پلیمری بر پایه پودر مانند PVC دوجداره میباشند. جداره داخلی و تیغه های میکسر میبایست از استیل با ضریب صیقلی بالا باشد. کیفیت این قسمت در هر دو مخزن گرم و سرد بر کیفیت تولید و بهتر همگن شدن مواد اولیه تاثیرگذار است.

امروزه بیشتر میکسرهای گرم و سرد یا میکسر pvc را با کنترلر PLC و تنظیم کننده سرعت یا اینورتر میسازند. که در کاربری و مصرف انرژی تاثیر بسیاری دارد. مدلهای قدیمیتر که به دوسرعته مشهور هستند مصرف برق بیشتری دارند و در استارت اولیه برای کل مجموعه تولید مشکل میکنند. میکسرهای گرم و سرد عموما بصورت توربو میکسر و آرامگرد میباشند. از جهت عملکرد نیز میکسرهای پی وی سی به دو صورت میکسر گرم و سرد و میکسر گرم طبقه بندی میشوند.

میکسر برای تولید گرانول

بیشتر تولیدکنندگان گرانول پی وی سی نرم از میکسر آرامگرد استفاده میکنند. این نوع میکسرها زمان میکس طولانی تری دارند و از دسته میکسرهای گرم محسوب میشوند. پودر PVC با افزودنیهای مورد نیاز به همراه روغن DOP و روغنهای کمک فرآیند داخل میکسر ریخته میشوند. سپس مرحله طولانی میکس شروع میشود. کامپوند نیمه مذاب همگن محصول خروجی این میکسرها هستند. خوراک اکسترودرهای دومارپیچ و اکسترودر تک مارپیچ تولید گرانول را این میکسرها تهیه میکنند.

میکسر برای تولید محصولات UPVC

میکسرهای توربو گرم و سرد عمدتا برای تولید محصولاتی مانند پروفیل UPVC، لوله پی وی سی، فوم پی وی سی و مانند اینها مصرف میشود. قلب تپنده یک کارخانه پی وی سی را میتوان میکسر دانست. مواد اولیه شامل پودر pvc و افزودنیها و پرکننده ها را به ترتیب و طبق فرمول تولید داخل مخزن گرم ریخته میشود. مواد پس از زمانی در حدود 8-10 دقیقه میکس میشوند و سپس وارد میکسر سرد میگردند. محصول نهایی کامپوند پی وی سی میباشد. میکسر در این عملیات نقش همگن سازی مواد اولیه و تهیه خوراک اکسترودر را بعهده دارد.

 

انواع میکسر:
• واردات میکسر گرم و سرد پی وی سی 300/600 لیتر و میکسرpvc گرم و سرد 500/1000 از کشور چین • تامین و ساخت میکسر گرم توربو جهت تولید انواع مستربچ و مواد پایه • پلیمری • تهیه میکسر PVC گرم و سرد 300/600 لیتر از کشور چین • ساخت میکسر پی وی سی گرم و سرد 500/1000 لیتر • فروش میکسر پلی اتیلن/ میکسر پلی پروپیلن / توربو میکسر چینی گرم
محصولات تولیدی میکسر:
میکسرهای گرم و سرد که اصطلاحا به توربو میکسرها مشهور هستند در تولید بخش عمده ای از محصولات پایه PVC کاربرد دارند. از این دست میتوان به لوله PVC، پروفیل UPVC، ورق پی وی سی، فوم رول یا فوم پی وی سی اشاره کرد. همچنین این نوع میکسرها برای بعضی از گریدهای PVC هم کاربرد دارد.

اکسترودر پلاس در زمینه ساخت و واردات انواع میکسر های PVC و میکسر گرم فعالیت می کند.