خط تولید دیوارپوش

خط تولید دیوارپوش
اکسترودر پلاس
خط تولید دیوارپوش

خط تولید دیوارپوش PVC با اکسترودر کونیکال 65/132 یا اکسترودر کونیکال تولید میشود. دیوارپوش پی وی سی یا پانل پی وی سی پرکاربردترین مصنوعات تزیینی پلاستیک در صنعت ساختمان میباشد. دیوارپوشها به علت سبکی و ضد رطوبت بودن بهترین انتخاب در پوشش تزیینی دیوارها و سقف کاذب سرویسهای بهداشتی هستند. ایران را  میتوان تنها تولیدکننده دیوارپوش پی وی سی در منطقه دانست و این مهم به علت وجود چهار پتروشیمی تولید پودر PVC و وجود معادن بیشمار کربنات کلسیم در ایران می باشد.

ماشین آلات تولید دیوارپوش:

دیوارپوش پی وی سی از جمله محصولات بر پایه اکسترودر میباشد. اکسترودر کونیکال و میز وکیوم 6 متر به همراه کشنده و اره و بارانداز یک خط تولید مناسب برای دیوارپوش میباشد. به این مجموعه باید قالب با عرض، وزن و ضخامت دلخواه را هم اضافه کرد. میکسر گرم و سرد پی وی سی مهمترین بخش این مجموعه میباشد. خط تولید دیوارپوش PVC به یک مخزن آب و چیلر یا برج خنک کننده نیز نیاز دارد. سیستم کولینگ بصورت سیرکولار یا بسته میباشد. بیشتر دیوارپوشها دارای روکش میباشند. دستگاه لمینیت و برش، دستگاه هات استمپ آنلاین، دستگاه UV برای براق کردن سطح محصول از جمله دستگاههای مکمل تولید دیوارپوش PVC میباشد. همچنین استفاده از آسیاب و پودرکن برای بازگردان ضایعات تولید و بهینه کردن هزینه ها ضروری میباشد.

تولید دیوارپوش PVC:

تولید ساده و فرمول تولید دیوارپوش در ایران اقتصادی و بهینه میباشد. این مهم باعت شده دیوارپوش را به مهمترین صادرات محصولات پی وی سی تبدیل کند. دیوارپوش پی وی سی 30 سانتیمتر و پانل 20  و 25 سانتیمتر PVC ار انواع این تولیدات میباشد. دیوارپوشهای پی وی سی در انواع مختلف تولید می شود که شامل پانل دیوارپوش با روکش هات استمپ، پانل پی وی سی براق UV و دیوارپوش مات سفید و دیوارپوش با پوشش فیلم پی وی سی یا لمینیت میباشد.

فرمول دیوارپوش PVC
دیوارپوش پی وی سی همانطور که از اسمش پیدا است. از پودر پی وی سی S65 به عنوان ماده اصلی و کربنات کلسیم بعنوان پرکننده استفاده میشود. استابیلایزر مخصوص دیوارپوش و پودر رنگ و تیتان استفاده میشود. برای روکش ار لمینیت پی وی سی و هات استمت و لاک UV استفاده می شود. کلیه موارد ذکر شده در ایران تولید می شود، این مواد به سهولت قابل دسترسی هستند.
ماشین آلات تولید دیوارپوش PVC
1. اکسترودر CM65 کونیکال، میز وکیوم 6 متر، کشنده و اره، میز بارانداز که کلیه این تجهیزات به خط تولید معروف است. 2. قالب دیوارپوش پی وی سی در عرضهای 20 سانتیمتر، 25 سانتیمتر، 30 سانتیمتر 3. موادکش پودر PVC 4. میکسر گرم و سرد پی وی سی 300/600 لیتر یا میکسر پی وی سی 500/1000 لیتر 5. لمینت آفلاین و دستگاه برش روکش 6. هات استمپ آنلاین 7. دستگاه UV آفلاین 8. آسیاب پی وی سی 9. پودرکن PVC