سیلندر و ماردون تولید یا واردات، مسئله این است!!

سیلندر و ماردون

سیلندر و ماردون تولید یا واردات، تولید و ساخت قطعات یو پی وی سی همیشه دارای سود مالی است. قطعات صنعتی در ایران، حدود 200 سال پیش برای اولین بار وارد شد. همیشه این سوال مطرح است که تولید به صرفه تر است یا واردات قطعات. سیلندر و ماردون بعنوان یک قطعه مهم در اکسترودر نیز همیشه مورد سئوال بوده که بسازیم یا وارد کنیم؟

واردات قطعات صنعتی

شرایط داخلی و خارجی اقتصادی و اجتماعی کشورها با یکدیگر متفاوت است، در این میان لازم است به استعدادها و سرمایه های مادی هر فردی از جامعه توجه کنیم چرا که  زمینه ساز پیدایش اقتصادهای نوظهور و صنایع پرکاربرد تر دیگری باشد.

در وهله اول وقتی صحبت از راه اندازی یک کسب و کار می شود، افکار ما به سمت  سرمایه گذاری های بزرگ می رود. زیرا بسیاری از ایده پردازی ها در راه اندازی انواع مختلف کسب و کار، به عوامل مختلفی از جمله خلاقیت، ریسک پذیری و دانش بستگی دارد.

دلیل ساده و مهم برای شروع هر کاری، کسب سود است. بهترین و سودآورترین صنایع کوچک و تجاری در ایران چیست؟ چه چیزی باعث سودآوری ایده های تجاری می شود؟ اینها پرسش های رایجی هستند که سرمایه گذاران و تاجران، مشتاق دانستن پاسخ آنها هستند. گفته می شود، بعضی از سودآورترین صنایع کوچک: محصولات شیمیایی و تولیدات یو پی وی سی، خدمات املاک و مستغلات، صنایع غذایی، صنف پوشاک،وکشاورزی است. علاوه برآنها، تولید و ارائه مجموعه ای از محصولات مبتنی بر سفارش نیز در ردیف های بالای تقاضای بازار قرار می گیرند.

ساخت یا واردات سیلندر و ماردون

با این مقدمه طولانی به سئوال اصلی برمیگردیم که سیلندر و ماردون را بسازیم یا وارد کنیم و آیا نتیجه برابر است. و یا تفاوت میکند. بنظر بسیاری از کارشناسان همانطوری که قطعات برقی و الکترونیکی را شرکتهای مشخصی میسازند. شرکتهای خاصی بطور تخصصی برای این قطعات فعالیت میکنند. قطعات صنعتی باید توسط شرکتهای تخصصی ساخته شود و سیلندر و مارپیچ با توجه به ساختار پیچیده ای که دارد و آلیاژ خاص از زمره همین قطعات قرار میگیرد.

 

اکسترودر پلاس
مقالات مرتبط

مقالات مرتبط اکسترودر پلاس

EVA در تولید کفش

اکسترودر پلاس 3 مرداد 1403
0

EVA در تولید کفش بخش سه، EVA در تولید کفش همانگونه که در دو مطلب

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

لوله HDPE و اتصالات آن

اکسترودر پلاس 31 تیر 1403
0

لوله HDPE و اتصالات آن موضوع مطلب امروز است. این لوله، نوعی لوله پلاستیکی منعطف

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

مزایای لوله HDPE

اکسترودر پلاس 30 تیر 1403
0

  مزایای لوله HDPE یا پلی اتیلن بسیار زیاد است. این لوله بسیار محبوب است.

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

ترمووال و پنل آکوستیک

اکسترودر پلاس 27 تیر 1403
0

ترمووال و پنل آکوستیک را در این مقاله بررسی کرده ایم. آیا ترمووال همان پنل

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

ترمووال پلی استایرن و مزایای آن

اکسترودر پلاس 23 تیر 1403
0

ترمووال پلی استایرن و مزایای آن، موضوع بخش دوم از این مقاله ی سه قسمتی

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی
اکسترودر پلاس
نظرات مقاله

نظرات کاربران درباره این مقاله