خط تولید اکسترودر چوب پلاست

اکسترودر چوب پلاست

خط تولید چوب پلاست، به علت خورندگی و سختی بالای چوب و کربنات کلسیم در اکسترودر چوب پلاست، از سیلندر و مارپیج با طراحی خاص و ضریب مقاومت بالاتر استفاده می شود. از مزایای اکسترودر دومارپیچ یا کونیکال استفاده از مواد تولیدی میکسر بعنوان ورودی آن میباشد. همچنین با استفاده از اکسترودر تک مارپیچ می توان از گرانول WPC جهت ساخت محصولات چوب پلاست استفاده کرد.

پس از دانه بندی، حجم آن کمتر و بازده بالا می رود. با افزایش فشار اکستروژن، مواد پیش گرمایش در فیدر اصلی قرار می گیرد. بیشتر پودرهای چوب حاوی رطوبت هستند به همین علت نیاز به دستگاه خشک کن در تولید چوب پلاست می باشد. بخش تغذیه اصلی بسیار قابل توجه است. چوب پلاست بدین صورت دارای کیفیت بهتری خواهد شد. طراجی ماردون با استفاده از نیروی برشی کوچک، می تواند باعث یکنواختی باشد. ماردون با آلیاژ سخت کاری شده و آلیاژ  مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر خوردگی، عمر مفید را تا حد زیادی افزایش می دهد. به اینوع ماردون اصلاحا مارپیچ بای متال شده میگویند.

خط تولید شامل ابتدا اکسترودر دو ماردون مخروطی، میز وکیوم، دستگاه کشنده و برش، بارانداز می باشد. می توان از آن در محصولات پلیمری دیگری نیز استفاده نمود.

رقابت در تولید چوب پلاست

با توجه به عرصه ی رقابتی محصولات چوب پلاست، علاوه بر اهمیت فاکتور تولید، موقعیت مکانی نیز بسیار موثر است. در تولید WPC، همواره موقعیت جغرافیایی تولید و هزینه ی حمل و نقل، از فاکتورهای بسیار تاثیر گذار در قیمت نهایی است.

همچنین نوآوری نیز از فاکتورهای مهم در بازار رقابتی تولید می باشد. شرکت های معتبر همواره در حال تحقیق بر مواد پی وی سی و توسعه مواد فوم برای کف در فضاهای باز، پانل های دیواری در فضای باز و غیره می باشند.

خواص محصول را می توان از طریق مواد اولیه و افزودنی ها تغییر داد. در نتیج می توان محصولات مقاوم در برابررطوبت با مقاوم در برابر حرارت تولید نمود.

نتیجه گیری

شما برای تهیه خط تولید اکسترودر چوب پلاست، با خرید از  سازندگان معتبر داخلی، قالب اکسترودی باکیفیت، اکسترودر دوماردون و اکسترودر تک ماردون چوب پلاست،  سیلندر و ماردون و میکسر گرم، کیفیت محصول خود را تضمین می نمایید. همچنین با کیفیت بالای خط تولید WPC، تا حد زیادی از هزینه های تعمیرات و نگهداری صرفه جویی خواهید نمود. زیرا هرچقدر خط تولید دارای کیفیت پایین تری باشد، استهلاک تجهیزات، توقف تولید و ضایعات  بیشتر خواهدشد.

اکسترودر پلاس
مقالات مرتبط

مقالات مرتبط اکسترودر پلاس

فوم EVA در تولید کفش

اکسترودر پلاس 20 آذر 1401
0

فوم EVA در تولید کفش بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار است. آیا توجه کرده

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

لوله PEX آب – بخش دوم

اکسترودر پلاس 19 آذر 1401
0

لوله PEX آب و لوله پلی پروپیلن و استفاده آنها در آبرسانی خانگی موضوعی است

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

لوله فاضلاب PVC و مصارف خانگی

اکسترودر پلاس 9 آذر 1401
0

لوله فاضلاب PVC ساختمانی و مصارف خانگی بسیار پرطرفدار است. لوله کشی داخل ساختمان از

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

تولید لوله پی وی سی یو – قسمت دوم

اکسترودر پلاس 30 آبان 1401
0

در بخش اول این مطلب، به معرفی تولید لوله پی وی سی یو پرداختیم. در

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی

تولید انواع لوله UPVC یا PVC

اکسترودر پلاس 28 آبان 1401
0

تولید انواع لوله UPVC به طور کلی به چهار گروه، دسته بندی می شوند: upvc

مطالعه مطلب
اخبار صنعتی
اکسترودر پلاس
نظرات مقاله

نظرات کاربران درباره این مقاله

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x